marți, 9 august 2011

venin

razbunarea unei femei n-are limita
atunci cand in inima s-aduna ura.
isi va ascunde ura in spatele chipului
va spune ca a gresit
ca tot ce a spus a spus pentru ca o durea
si ca tot ce are nevoie e dragostea ta
si ca doar asa va putea uita.
te va face sa-ti pierzi capul
va folosi fiecare arma care stie ca te inebuneste
fiecare arma care te-a facut sa te indragostesti.
va cauta cu ochii limpezi
cu voce duioasa, o taietura si va sapa
si nu se va lasa pana tot nu va darma
cu zambetul te va innebuni,
va infasura venin intr-un sarut sa-ti paralizeze inima
si va spune ca va uita
daca ii vei arata ca inca e in inima ta
si ca orice scanteie o va vindeca.
privesti pierdut in ochii ei si vezi dragoste
dar nu pentru ca asta e in inima ei
asta vrea sa vezi si sa crezi
si pana nu vei ingenunchea nu se va lasa
pentru ca doar razbunarea o vrea.
nu va lasa nicio urma sa o descoperi
te va face sa crezi ca nu vei putea
nicicand  ucide iubirea pentru ea
..........................................................................
si te vei intoarce la ea
chiar daca in spatele tau ar fi altcineva
si nu vei sti ca inima ta
e cuprinsa doar de venin
iar ea va sta pana va simti
ca si-a indeplinit complet razbunarea.


Sursa de inspiratie: Florigalbene's Blog

3 comentarii:

  1. seamana ingrozitor de tare cu ce am simtit prima data. parc-ai fi fost in capul meu. ai patit-o si tu...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot spune ca am patit-o in totalitate, nu e razbunarea mea...am incercat cu ceva timp in urma sa ma razbun pe mine dar nu am reusit...m-a inspirat postul tau:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai bine ca n-ai patit-o, nici nu-ti doresc. e bine ca a avut si o urmare pozitiva postul meu.

    RăspundețiȘtergere