miercuri, 31 august 2011

Leapsa

Am preluat cu o mica intarziere Leapsa, ms Lavi
Deci sa trecem la leapsa!
1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea
 "...chiar o va considera premonitorie. Se uita mereu la slujbas.."
2)Fără să verificați,cât e ora?
09:53
3)Verificați!
09:59
4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
Tricou rosu si pantaloni scurti:D
5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
Citeam un blog:D
6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
Ciripit de pasarele;))
7)Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Ieri la cumparaturi:D
8)Ce ai visat ieri noapte?
Nu-mi aduc aminte=))
9)Când ați râs ultima oară?
Cand am citit intrebarea 8...
10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
1 tablou...
11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
O masina, stiu eu cui:D
12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
Page Eight, aseara, dar nu pana la capat ca am adormit;))
13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?
Da, niste chestii care nu trebuiau sa apara pe acolo...
14)Ce părere aveți de acest chestionar?
Fain, imi place:D
15)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
Am ochii verzi.
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
Casandra (cred)
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
Ciprian sau Valentin amandoua imi plac
18)V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?
Sincer, mi-ar place...Canda e un exemplu:D
19)Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
Pff...sunt multe care nu-mi convin.
20)Vă place să dansați?
Foarte tare, imi doresc foarte tare sa ma inscriu si la un curs de dans sportiv...si nu cred ca o sa ma las pana nu fac si asta:D
21)George Bush?
Nu-mi spune nimic special...a fost dar a trecut:D
22)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Nu prea ma uit la televizor...doar la Promotor uneori cu partenerul:D
23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
 Gabriella
david sorina
Copilul cu ochi caprui
si
florigalbene

7 comentarii:

  1. Multumesc de leapsa...misiune indeplinita.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Copilul cu ochi caprui
    Cu placere>:D<

    @gabriella
    cu placere, mi-au placut raspunsurile>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place leapsa! Pot sa o imprumut si eu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne place blog-ul dvs. este minunat si va fi mereu aici, citind toate stirile.
    Pupici Glorinha.
    Vă dorim un week-end minunat.
    http://sbrincos.blogspot.com
    Brazil

    RăspundețiȘtergere