marți, 16 august 2011

iubesc

si chiar daca ma supar uneori
eu tot te iubesc
si chiar daca te astept in pat pana tarziu
eu tot te iubesc
...................................................
imbratisati ne pierdem in vise
pana in zori
si pana in seara
nu-i decat un curcubeu
ce-l traversam amandoi
cand te ador si ma adori
si intotdeauna ne vom regasi unul in celalalt
pentru ca este mai mult decat
o poveste de dragoste
pentru ca s-a legat in timp
pentru ca ne-am unit
o ramura plina de vise
ce a nascut alte vise
pentru ca tu ai spus:
"Maine
va fi la fel
doar eu ratacitor
dar tu mereu vei avea
un loc in inima mea
pentru ca te ador
pentru ca pe cer tu esti o stea
a mea"
sunt implinita pentru ca:
te iubesc

9 comentarii:

  1. "si intotdeauna ne vom regasi unul in celalalt
    pentru ca este mai mult decat
    o poveste de dragoste
    pentru ca s-a legat in timp
    pentru ca ne-am unit
    o ramura plina de vise"

    ma regasesc in aceste versuri,
    multumesc pentru comentariu, m-am bucurat sa citesc ca m-ai pus pe lista ta de urmarire,
    sper sa nu dezamagesc,
    o zi frumoasa iti doresc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. niciodata nu o sa ma dezamagesti, te vizitez cu mare drag.
    ms frumos pentru vizita>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. "Maine
    va fi la fel
    doar eu ratacitor
    dar tu mereu vei avea
    un loc in inima mea" Bravo Elena ...versurile sunt minunate,cred ca ar trebui sa le publici undeva...este pacat sa ramana pe blog...poate o carte,nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă lipsește un i la primul vers. Scrierea poeziei, chiar la nivel de amator, se face NUMAI cu diacritice. Chiar în limba ebraică, unde nu se scriu vocalele, în poezie ele sînt notate! Despre texte o să discutăm, dacă doriți, în mesaje private. Dacă veți persevera, așa cum sper, trebuie să evitați unele erori evidente.
    Numai bine! H

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gabi
    multumesc frumos pentru aprecieri, ma batea candva un gand sa scriu o carte, dar inca nu stiu....

    @Horia Gârbea
    intamplator nu lipseste un i pentru ca este vorba despre mine:eu ma supar uneori;
    de regula incerc sa fiu cat mai atenta cand scriu/public ceva, multumesc frumos pentru atentionare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Elena.
    Da, scuze. Am citit „Mă superi uneori”.
    De vină e și fontul pe care ați putea să-l schimbați. E dificil la lectură și nu cadrează cu poezia. Chestiunea cu diacriticele o mențin.
    Și atenție la locurile comune.(„ne vom regăsi unul în celălalt” etc.)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Horia Gârbea
    Multumesc frumos o sa tin cont, pe viitor, de aceste sfaturi.

    RăspundețiȘtergere